ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató

Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztató

Balog Szilárd e.v. – sziliroll.hu (webshop)

Üzemeltető adatai

A webáruház üzemeltetője:

Cég neve:
Balog Szilárd Egyéni Vállalkozó
Székhelye:
MAGYARORSZÁG, 4742 CSEGÖLD, KOSSUTH LAJOS UTCA 6
Postacíme:
MAGYARORSZÁG, 4742 CSEGÖLD, KOSSUTH LAJOS UTCA 6
Adószáma:
90354607-2-35
Cégjegyzékszáma:
59538978
Nyilvántartásba vevő hatóság neve:
Nyíregyházi Törvényszék Cégbírósága
Cég bankszámlaszáma:
11744027-21458415
Képviselő neve:
Balog Szilárd
Honlap címe:
www.sziliroll.hu
E-mail cím:
Telefonszám:
+36 20 386 8972

A telefonos elérhetőség hétköznapokon 07:30-17:00 óráig hívható.
Kapcsolattartásra kérjük használja a
sziliroll24@gmail.com e-mailcímet vagy +36 20 386 8972 telefonos elérhetőséget.

 

A Tárhelyszolgáltató adatai:
Cégnév: Network Systems S.R.L.
Székhely: Satu Mare str. Parc Industrial Sud nr.15, judetul Satu Mare, Romania
Adószám: RO 23165628
Cégjegyzékszám: J30/143/2008
Bankszámlaszám: RO57BRDE310SV70132443100
Telefonszám: +40 726 285 764
E-mail cím: sales@networksystems.ro

REGISZTRÁCIÓ

A sziliroll.hu webáruházat bárki szabadon látogathatja, de a kedvezmények igénybevételére kizárólag szerződött partnereink jogosultak. Úgy a regisztrált- mint a vendég vásárlók részére az árak a termékek bruttó fogyasztói árai. A regisztrált és bejelentkezett felhasználók kedvezményes egységárakat is igényelhetnek. A kedvezményes egységárak igénylése árajánlat kérés formájában történik.

Regisztráció: A regisztráció előtt kérjük olvassa el Adatvédelmi Tájékoztatót és az  ÁSZF - et! A beküldött regisztráció egyben az Adatvédelmi Tájékoztató és az ÁSZF elfogadását is jelenti! A regisztráció után az oldal átirányítja a belépési oldalra, ahol már lehetősége is van belépni a webáruházba.

Regisztrálni az oldal fejlécében található “Fiók ” gombra kattintva vagy a rendelések leadása folyamán van lehetőség, az adatok pontos kitöltésével és az ÁSZF elfogadásával. A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Regisztrációt követően a rendelések leadásakor lehetőség van további adatok megadására - szállítási cím, adószám, telefonszám.

Szerződött partnereinknek a rendelés leadásakor van lehetőségük bejelölni a rájuk vonatkozó szállítási és fizetési feltételeket. Minden esetben szükséges az e-mail cím megadása, a szállítási cím és a számlázási címmel együtt. Külföldi cím megadása esetén, kérjük a Megye és város legördülő listából ne válaszon semmit, a “ * Cím (utca, házszám):” mezőbe írja be a pontos szállítási címet, “Szerződött partner vagyok” lehetőséget, így a szállítás egyeztetve lesz önnel!

Ha az oldal nem irányította át a belépési felületre, a regisztráció nem lett véglegesítve. Ebben az esetben kérem próbálja meg újra, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.

ÁRAK, KEDVEZMÉNYEK, BANKKÁRTYA

A sziliroll.hu webshopban látható árak forintban értendők és tartalmazzák az ÁFÁ-t. Az árak egységei megegyeznek a termékek mennyiségi egységeivel. Amennyiben egy terméket a kosárba kíván helyezni, úgy a megjelenő ablakon is feltüntetésre kerül a mennyiségi egység, mely egyben áregység is.

A sziliroll.hu webáruházban kínált termékek méretezési- és más paramétereinek-, adatainak-, árainak-, képeinek-, stb. tartalmáért és helyességéért nem tudunk teljes felelősséget vállalni, csak törekszünk a pontos információk szolgáltatására. Amennyiben hibás ár került feltüntetésre a webáruházban (pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os ár) akkor nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani. A vevőt felkeressük e-mailen vagy telefonon és közöljük a helyes árat, így a vevő eldöntheti, hogy fenntartja vagy visszavonja vásárlási szándékát.

A különböző árkedvezmények százalékban történő meghatározása írásos megállapodás útján jöhet létre. Árajánlat kérésére is van lehetőség, mennyiségi vagy nagyobb értékü, esetleg egyedi gyártásu termékek esetében.

A kedvezmények a webáruházban nem lesznek feltüntetve a szerződött partnerek esetében sem. Azokat a számlázáskor fogjuk a termék értékéből levonni és a számlán feltüntetni.

A www.sziliroll.hu webáruházban utánvétes-, készpénzes-, bankkártyás-, előre utalásos kifizetési módokat lehet választani. A szerződött partnerek esetében a szerződésben meghatározott fizetési feltételek szerint történik a számla kiegyenlítése. A fizetési feltételek lehetnek:

  • Bankártya (Simple pay-rendelés feldolgozását követően küldjük a fizetési linket Billingón keresztül)

  • Előre utalás (rendelés feldolgozását követően számlában szereplő számlaszámra)

  • Utánvét (GLS-nek fizeted a csomag átvételekor- bankkártya vagy készpénz)

  • Szerződött partner vagyok (csak szerződött partnerek esetében)  

    • Ezt kell jelölni külföldre kért szállítás esetében vagy ha személyesen szeretné a csomagot átvenni raktárunkban!

GLS Utánvétellel a GLS futárszolgálattal kiküldött csomagjaink fizethetők. A GLS futárnál készpénzben vagy bankkártyával is van lehetőség fizetni. Az utánvétes csomagok kiegyenlítéséről bővebb tájékoztatást a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatán kérhet. https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok. Az utánvétes csomagszállítás kiválasztásával vevő elfogadja, hogy a Balog Szilárd E.V. (4742, Csegöld, Kossuth Lajos utc. 6 sz.) által a www.sziliroll.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerüljenek az GLS General Logistic Systems Hungary Kft. (2351 Alsónémedi, GLS Európa út 2.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, cím, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, futárok kapcsolattartása a címzettel. Az utánvétes fizetési fizetési díjas szolgáltatás.

Utánvét (GLS-nek fizeted a csomag átvételekor- bankkártya vagy készpénz) esetében, a csomagot feladjuk, és ön a GLS-nek fizeti ki a számla értékét, bankkártyával vagy készpénzzel.

Készpénzes kifizetés abban az esetben valósulhat meg, ha csegöldi raktárunkban szeretné átvenni a megrendelt termékeket és a rendelés leadásakor a “Szerződött partner vagyok (csak szerződött partnerek esetében) “fizetési módot választotta. Személyes átvételkor Ön még mindig választhatja a bankkártyás fizetés lehetőségét, ebben az esetben elküldjük önnek újra a SimplePay fizetési linket és telefonjáról elindíthatja a fizetést.

Bankártya (Simple pay-rendelés feldolgozását követően küldjük a fizetési linket Billingón keresztül) - fizetés beállításakor a rendszer automatikusan átirányítja Önt a SimplePay fizetési oldalára, ahol bankkártya adatainak megadása és az azonosítás után a SimplePay leveszi a rendelés összegét bankkártyájáról. A SimplePay bankkártyás fizetés kiválasztásával vevő elfogadja, hogy a Balog Szilárd E.V. (4742 Csegöld, Kossuth L. utc. 6 szám) által a www.sziliroll.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Hungária körút 17-19, adószám: 24386106-2-42), mint adatfeldolgozó részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
A SimplePay webes fizetés lehetőséget biztosít az APPE PAY és a GOOGLE PAY fizetési szolgáltatások használatára is. Az APPLE PAY és a GOOGLE PAY fizetési módok esetében a felhasználó saját fiókjában megadott és engedélyezett adatok kerülnek továbbításra a pénzügyi szolgáltatóhoz az ott leírt feltételek mellett. A SimplePay lehetőséget biztosít a QVIK azonnali fizetési rendszer használatára is. SimplePay kártyás fizetési mód választása esetén nem kerül felszámításra fizetési díj.

Előre utalás (rendelés feldolgozását követően számlában szereplő számlaszámra) választása esetén a rendelés feldolgozását követően a Billingo számlázási programon keresztül kiküldjük Önnek a díjbekérőt melyen megtalálja az utaláshoz szükséges bankszámla adatokat. Előre utalásos fizetés esetén a rendelésben szereplő termékek csak az utalás igazolását követően kerülnek feladásra, az előre utalásra 7 nap áll rendelkezésre. A megrendelés feladása kizárólag az utalás banki bizonylatának átküldése után történik meg vagy a Balog Szilárd E.V. számlán feltüntetett bankszámlán, az összeg jóváírásakor! Amenyiben az előre utalás 7 napon belül nem történik meg, a rendelést töröljük.

Amennyiben Ön nem rendelkezik szerződéssel, de szeretne átutalással fizetni, mint szerződött partner, akkor kérjük írjon nekünk a kapcsolati űrlapon keresztül, vagy hívja a +36 20 386 8972 telefonszámot. Szerződés kötésre cégekkel / vállalatokkal / egyéni vállalkozásokkal/ őstermelőkkel van lehetőség és a kedvezményeket egyéni elbírálás alapján határozzuk meg.

Számla és/vagy szállítólevél küldése: Szállítási dokumentumot papír alapon alapértelmezés szerint kizárólag külön igény esetében küldünk, melyet a megjegyzés mezőben kérünk feltüntetni. A számlákat minden vásárló a Billingo online számlázási rendszer által küldött linkről töltheti le, PDF formátumban. A számlát a rendeléskor megadott e-mail címre automatikusan elküldi a számlázó program rendszere. A számla a csomagok feladása előtt kerül kiküldésre, ha a termékek elérhetősége ellenőrizve lett a saját és a külső raktárainkban valamint beszállítóinknál.

Amennyiben Ön nem adószámmal rendelkező vásárló és szeretne mindenképp papír alapú számlát kapni a csomagjában, akkor ezt kérem tüntesse fel a megrendelés megjegyzés rovatában, ettől függetlenül is megkapja a számlához való hozzáférést biztosító linket!

Webshop rendelés  leadásának menete

Vásárlás előtt regisztráljon és lépjen be. Ha ezt nem teszi meg, akkor is tud termékeket rakni a kosarába és megrendelést is tud leadni, de a megrendelés előtt így is ki kell majd töltenie a regisztrációs űrlapot.

Válassza ki a megrendelni kívánt terméket, ebben a termékkategória és azon belül a szűrési lehetőségek segítségére lesznek.

 

Ha megtetszett valamelyik termék bökjön rá a képre és megjelenik a kosárba helyezési lehetőség. Minden termék a webhsop-ban úgy jelenik meg, hogy készleten van. A készlet azt tükrözi, hogy a mi raktárunkban vagy a főbb beszállítók raktárában található meg. Amennyiben a termék nem elérhető jelezni fogjuk Önnek!

A termékeket hozzáadhatja a Kedvencekhez is- ez azért előnyös, mert ha már eldöntötte mit szeretne vásárolni, nem kell ismét keresgélnie a webshopban, meg fogja találni a termékeket a kedvenc termékek között. Kedvenchez adás csak belépést követően lehetséges!

Termék kosárba helyezését követően folytathatja a vásárlást, vagy megtekintheti kosarát és véglegesítheti a rendelését!

A vásárolni kívánt mennyiséget a mennyiség mezőben módosíthatja a “ + és –“ jelekre kattintva, növelve, vagy csökkentve a mennyiséget.

Ha sikerült minden terméket a kosárba helyezni, véglegesítheti a rendelését, kitöltve adatait a “ Rendelés véglegesítése” menüben.

Kötelezően adja meg a Szállítási címet, Számlázási adatokat (vállalkozás esetén a vállalkozás számlázási adatait)

Számlázási cím és Szállítási címek megadása után válasszon a fizetési módok közül- fizetési mód tartalmazza röviden a szállítási feltételeket is.

A rendelés leadásának utolsó lépése az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadása. E nélkül nem áll módunkban rögzíteni a rendeléseket. A részletes ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót a webshop alján találja.

Ha sikerült minden adatot kitölteni és elfogadni az ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót, a VÁSÁRLÁS MOST gomb megnyomásával véglegesítheti a vásárlást.

Biztonsági okokból, egy felugró ablak kér újabb megerősítést, ahol a Rendelés elküldése gombra kattintva tudja rendelését elküldeni rendszerünknek. Amennyiben rendelését szeretné módosítani, azt a “Vissza” gombra kattintva teheti meg.

Ha a rendszer egy piros ablakot hoz fel a rendelés elküldését követően, azt jelenti, hiányosak az adatok. Ebben az esetben kérjük pótolja a hiányzó adatokat és ismételje meg a rendelés elküldését.

Ha a rendelés leadása síkeres volt, egy új ablak jelenik meg mely közli a rendelés sikerességét.

A sikeres rendelésről e-mailt küldünk, mely igazolja, hogy a rendelése befutott a rendszerünkbe.

SZÁLLÍTÁS

Az sziliroll.hu webáruházban található termékek készleten lévő termék ként jelenek meg, illetve egyedi méret, típus esetén árajánlat kérésre van lehetőség, melyek szállítási határidejét árajánlatunkban tüntetünk fel. A pontos szállíthatósága a termékeknek a készlet ellenőrzését és a beszállítóinktól kapott visszaigazolás alapján igazoljuk vissza. Ha van olyan termék, mely valamilyen okból kifolyólag nem szállítható (nincs már készleten, nem található meg a beszállítóinknál, hibás termék stb.) azt e-mailben vagy telefonos megkeresés útján jelezzük a vevőnek. Ebben az esetben a vevő eldöntheti, hogy kivárja a hosszabb szállítási határidőt vagy törli a megrendelését. A megjelenített készletinformációk harmadik fél általi üzleti felhasználása szigorúan tilos!

Amennyiben a szállítás 3-5 munkanapon belül megvalósítható, akkor telefonos megkeresés nem történik, csak az írásos visszaigazolás kiküldése. Ha a várható szállítás 5 munkanapnál többet fog igénybe venni, akkor a visszaigazolás kiküldése előtt telefonon is egyeztetünk a megrendelővel.

Amennyiben egyedi termékre kért árajánlatot és szállítási határidőt a vevő a webshopon elérhető űrlapon vagy e-mailben, minden esetben erre küldünk egy visszaigazolást, hogy folyamatban van a feldolgozása és törekszünk 24 h belül válaszolni az árajánlatra. Ha ez több időt vesz igénybe jelezni fogjuk írásban, vagy telefonon a hosszabb válaszadási időt.

A webáruházon leadott rendeléseket 3-5 munkanapon belül szállítjuk, de a csomagküldő szolgáltatók késéseiért nem tudunk felelősséget vállalni!

Rész-szállítás esetén, ha olyan terméket rendel a vevő melyek egy része készleten van, egy része pedig hosszabb szállítási határidőt igényel, ami meghaladja az 5 napot, minden esetben e-mail vagy telefonos egyeztetést követően lesz a megrendelés teljesítve.

Az sziliroll.hu webáruházban megrendelt árut - a készlettől függően - a megrendelés feldolgozásától számított 3-5 munkanap alatt juttatjuk el a vásárlóhoz. A külföldről érkező termékek szállítási határideje a megrendelés feldolgozásától számított 5-21 munkanap. Egyedi (bevonatos, módosított, egyedileg gyártatott) termékek esetén a fenti szállítási határidőkhöz még kb. 10-15 munkanap hozzáadódik!

A megrendelés rögzítését a webshop automatikusan visszaigazolja minden esetben e-mailben, amennyiben nem érkezet erről visszaigazolás a rendelés nem került be a rendszerünkbe- ezért nem vállal felelőséget cégünk, a hiba oka lehet a vevő internet kapcsolatában is. A rendelés sikeres rögzítését követően, ha a termékek rendelkezésre álnak a raktárunkban/külső raktárakban megrendelő lapot, előre fizetés esetén díjbekérőt küldünk e-mailben a Billingó rendszeréből. A megrendelő lap vagy díjbekérő igazolja, hogy a termékek szállíthatóak. A rendelések csomagba kerülését követően, számlát küld a rendszer, és bankkártyás fizetéshez szükséges linket SimplePay alkalmazáson keresztül. Amennyiben beszállítói probléma, vagy egyéb ok miatt a szállítás a tervezett, visszaigazolt dátumhoz képest 5 munkanapon belül nem teljesíthető, akkor telefonon és/vagy e-mailben egyeztetünk a vásárlóval a szállítás módosításáról.

A csomagküldést címhelyre a GLS csomagküldő szolgálatával bonyolítjuk. A GLS csomagok díjszabása alábbi szállítási tarifa szerint alakul:

Csomag súlya
Szállítási díj / csomag
0,1-40 kg
2000 Ft Bruttó
40 kg feletti csomagot a GLS nem szállít ki.
A szállítási költség a rendelés leadásakor vásárlóval egyeztetve.
Utánvételi díj
+ 500 Ft

 A csomagküldést CSOMAGPONTRA a GLS csomagküldő szolgálatával bonyolítjuk az alábbi szállítási tarifa szerint (Az ár tartalmazza a csomagolást és a szállítási díjat.):

Csomag súlya
Szállítási díj csomagpontra
0,1-40 kg
2000 Ft Bruttó
40 kg feletti csomagot a GLS nem szállít ki.
Rendelés leadásakor a vásárlóval egyeztetve.

 

A GLS maximum 40 kg-os súlyt és maximum 3 m-es körméretet (max. 3 m = 2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság) szállít ki. Az ezen paraméterek bármelyikét meghaladó csomagok kiszállítása +1 napot vesz igénybe! A kiszállítási díj legalább 6325 Ft Bruttó.

Amennyiben más csomagküldő szolgálattal szeretné ha csomagját feladnánk azt kérjük a megrendelés, megjegyzés mezőjébe írja be és válassza az “Érte megyek” szállítási opciót.

Csomagolási díjat nem számolunk fel, ez a csomagszállítási díjba van beleszámolva!


Címre történő megrendelés esetén a megrendelő adatainak megadásakor egy olyan szállítási címet kell közölni, ahol a megadott szállítási napon napközben, 8.00-17.00 között fogadni tudják a küldeményt! Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében. Fontos, hogy ez a szám magyarországi telefonszám legyen, mert a GLS munkatársai nem hívnak külföldi számot! Előnyös mobiltelefon megadása, mert az SMS értesítés a kiszállításról csak magyarországi mobiltelefonra kerül kiküldésre!

Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás, csomagautómatákból lehetséges a csomagok átvétele.

Amennyiben feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott címen, úgy a futár megpróbál kapcsolatba lépni a cí